Ákos Kamerával

Ákos Kamerával

Athén 1. nap

Érkezés, tömegközlekedés és első benyomások

2017. szeptember 09. - gergelyakos

Érkezés után egy kicsit elveszve éreztem magam, így az első utam az információhoz vezetett, szerencsére sikerült megtudni mindent amit szerettem volna, így magabiztosan indulhattam meg a metró irányába. Mint példamutató utazó vettem jegyet a reptérről a városközpontba (info: a város és a reptér között egy speciális jegy kell, melynek ára felnőtteknek 10 €, míg a kedvezményes 5 €). A kapukat mindenhol nyitva találtuk, ez igaz az egész városra, azt sem éreztem, hogy kellene e jegyet venni, mert sehol semmi ellenőrzés. A többi napra megvettem az 5 napos jegyet, ami korlátlan utazásra jogosít fel, ennek ára 9 €. Én igyekeztem minden be- és kilépésnél érvényesíteni azt, pedig a kapuk 0-24 nyitva voltak. A végén elgondolkoztam, hogy volt e értelme, és IGEN volt. A vissza úthoz sietve a reptéren a kijáratnál ellenőrzést tartottak, ami az öt napnyi görögös lazaság után igen meglepő volt.

A szállás elfoglalása után körbe néztem a szállás környékén, ami egyébként az Omonia térhez volt közel. Igen kettős érzések kavarogtak bennem, nem tudtam hova tenni ezt a várost, de szerencsére tudtam, hogy van még egy pár napom, hogy megértsem.

Az utcát mindenhol ilyen, és ehhez hasonló boltok övezték: 

A bejegyzés trackback címe:

https://akoskameraval.blog.hu/api/trackback/id/tr4712801782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása